JULAFTON

GOD JUL ALLESAMMANS!

Så nu är man äntligen vaken på denna julaftonsmorgon :)  Hur länge har man inte väntat! Har varit vaken en timme ungefär och ska nu klä på mig och åka och handla med mamma en snabbis på något som vi har glömt. Jag hatar att man åker iväg på julafton och handlar, de är de värsta jag vet för alltid när mina föräldrar var tillsammans så gjorde dom de varje julafton. Julafton är en dag som ska firas inne med familjen och INGEN shopping, julstressen ska numera vara över.

Nu måste jag gå, checkar in lite senare när jag är hemma och lite mer redo för julfirandet. God Jul och puss :)

En sak till bara vädret här är skit, nu är all frost borta och nu ser de istället ut som om de har regnat. Jag menar bättre med mkt frost än ingenting :P

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

God Jul!
:)

2007-12-24 @ 11:05:59
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0