Hello

Sitter och tittar på CSI: NY och en kille från en ut av mina favoritserier kom precis in i bild, kommer visst vara med i hela avsnittet :)  Han spelar sig själv från sin "egna" serie.  Har precis ätit middag, var rätt hungrig. Hade inte ätit något sen frukosten i morse som bestod av en lussebulle och två mandariner. De borde man äta till frukost varje dag :P

Ija ringde mig imorse vid tio och frågade om jag ville jobba, såklkart sa jag ja. Så efter att hon hade ringt gick jag och la mig och sov i ungefär två timmar och sen gick jag upp och åkte iväg till skolan. Jobbade från halv två till fem, den här gången var jag med fyror och femmor vilket jag aldrig varit förut. Men de gick bra. Vi spelade schack och såg på sikta mot stjärnorna som hade ägt rum på skolan för ett antal år sen, kul att se.

När jag kom hem så gick jag direkt till Mickis. Hon var inne på datorn och vi snackade lite. Sen satte vi oss framför tv och tittade på Innebandy faktiskt. Kollade då inte så mycket på själva spelet utan mer på spelarna om de fanns några snyggingar, hittade ett par :P 

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0