HAPPY NEW YEAR!

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och ser en massa raketer :) En härlig känsla, man blir glad av färgerna och hur alla människor är på just nyårsafton. Just nu sitter jag i min pyjamas men ska snart äta middag óch sen ska jag göra mig iordning så att jag kan bege mig till Mickis. Jag, Mickis, Sofie och Rodie ska åka in till stan senare för att fira in de nya året.

2008 ska bli ett underbart år för mig. Efter allt jag har gått igenom så var 2007 kanske inte de bästa året. Har gått igenom en väldigt svår period i mitten av året, då jag kände mig alldeles tom och hade tappat livslusten toltalt. Men nu känner jag att den har kommit tillbaka. Har skaffat mig ett jobb som jag trivs så otroligt bra på. Jag har lärt känna mig själv lite bättre och trivs bättre med mig själv. Fortfarande den där blyga tjejen jag alltid har varit men med lite bättre självförtroende. Ett bra slut på en taskig början på år 2007. Många fantastiska minnen som jag aldrig kommer att glömma.  Även fast de inte var de bästa året så om man tänker efter allt som hänt mig så behövde allt som hände händas. För att annars hade jag aldrig vaknat upp och tagit tag i mitt liv.
Nästa år går imot ljusare tider!

Om jag inte kommer in senare GOTT NYTT ÅR på er allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0