Goodnight

Lika trött som jag var igår. Har nästan somnat flera gånger sen jag kom hem men lyckades hålla mig vaken tills nu och nu känner jag ögonen börja falla igen så de börjar bli dags för sängen. Äntligen så får jag sova! Blir alltid trött efter jobbet, beror väl på att jag inte är van. Men jag kan vara trött för jag trivs så mycket på den skolan och tycker att de är så roligt där, så de känns som om jag inte har tid att vara lite sömnig. Jag har även fått jävligt ont i halsen, kan knappt svälja, skitjobbigt.

Idag på eftermiddagen så var jag med tvåorna och treorna och eftersom de är onsdag så har de utedag och då fick jag följa med, självklart skulle de vara den kallaste dagen idag, alla gick typ omkring och frös, brr. Tur att vi bara var ute ungefär en och en halv timme.

Sängen väntar, sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0