Goodmorning sunshine

Godmorgon allihopa, idag är man visst uppe med tuppen. Hann tillochmed duscha såhär på mogonskvisten. Idag är jag pigg och glad, ovanligt morgonhumör för mig :P Ska snart iväg och jobba. Var egentligen inte meningen att jag skulle skriva ett inlägg såhär på morgonen men puckad som jag är ibland så såg jag fel på tiden och jag började visst inte för en klockan nio. Så de var ju bara att gå in på datan och kolla en ny busstid, haha. Även fast jag måste åka ett tag innan jag börjar så skönt med lite extra tid på handen.

Men nu måste jag gå och sminka mig coh borsta tänderna och vid åtta så drar jag. Hemma igen vid sex tror jag så det blir väl att jag skickar in ett inlägg om hur dagen har varit då.

Så för den här gången, Ha en bra och trevlig dag people.  Auf Wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0