God förmiddag

Uppe tidigt igen, ska jobba idag :) Halv ett till fem med smådrakarna! Så snart börjar de bli dax att klä på sig och fixa iordning sig.

Inatt har jag sovit gott, var rätt trött igår så jag somnade ganska fort. Vilket är bra för annars kan jag vara uppe ganska sent. Är verkligen en av de bra grejerna med att jobba, man blir trött på kvällen, extra bra för mig som oftast har svårt att sova, har alltid haft.

De börjar bli riktigt kallt här just nu, igår vid ettiden frös jag redan. Vart inte bättre sen när jag skulle åka hem, jag behöver verkligen köpa en ny jacka och nya skor. Fast de är inte de enda jag behöver, är i stort behov av nya kläder också. Synd bara att jag inte har några pengar. Allt jag tjänar ska ner i resekassan.   Ibland önskar man otroligt mycket att man vore ekonomiskt oberoende.

Nu måste jag börja dra mig härifrån, titta busstid och sätta på mig lite kläder. Sitter här framför datorn i pyjamas :P
Kollar in efter jobbet och skriver ett litet inlägg.

Ha en bra dag/ a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0