Gäsp gäsp

Sitter och tittar på Roomservice går inte så jättebra för nu har tröttheten börjat ta in och jag känner hur ögonlocken bara blir tyngre och tyngre. Har t.o.m slumrat till några minuter då och då den senaste timmen. Men jag får och vill inte sova. Inte än! 

Det som är konstigt med mig är att när jag är trött då vill jag inte sova och när jag måste sova för att jag ska upp tidigt eller hitta på något då kan jag inte sova.  Jag har alltid haft lite sovproblem ända sen jag var liten. Att jag inte kan sova kan också bero på att jag är en riktig nattmänniska. Tyvärr så tycker jag mycket om att vara vaken på nätterna. Vet inte varför, kanske för att då får jag lite tid för mig själv när alla sover och då är de garanterat lugnt i detta hus som annars är rätt högljutt eftersom det är fullt som en fritidsgård ibland ;)

Jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till, tillslut kommer jag väl bli pigg igen eller så tar jag mig en liten sovpaus. Så vaknar jag om någon timma igen.


Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0