fredag natt

Sitter och tittar på Magnus Betnér - Inget är heligt på femman. Han är ju så sjukt rolig, verkligen en av de bästa svenska ståuppkomiker. Han har en rå stil men han har rätt i de han snackar om.

Nu har mormor kommit hit, kom senare än vad hon skulle men nu är hon äntligen framme. Har inte gjort något idag, men imorgon skulle jag vilja åka in till stan. Måste shoppa lite julklappar, jag vet att jag är sent ute. Tur att jag inte har så många att köpa till. Idag fick jag min första lön också, gud vad glad jag blev när jag såg att pengar hade kommit in på mitt konto. Inte för att jag kan shoppa upp dom, måste spara till sommarn. Men jag har inte fått all min lön vilket är bra och när den kommer in, blir jag nog ännu gladare.

Ska snart gå och sova känner mig lite sömnig. Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0