Dålig uppdatering

Jag har inte skrivit på några dagar, men jag har haft annat i tankarna så jag har inte orkat sätta mig och ge allihop ett inlägg.

Idag har jag iaf varit med Amanda och Mickis. Vi tittade på Harry Potter, ganska vanligt nu för tiden :P  Nu på kvällskvisten har jag sätt Bones och Hemmafruarna, spännande och nästa tisdag är de sista avsnittet! Undra vad som kommer att hända och om man får reda på några smaskiga hemligheter...

Helgen spenderade jag bara hemma kände inte helt enkelt för att gå ut.
 
Dagens minus är de förjävligt dåliga väder, de här ska man kalla vinter. De ända som är likt vinter är att de är så förbannat kallt. Vad händer med detta land, vi får snö i två veckor i slutet av oktober och början av november sen kommer de typ inge mer. Snö hör ju vintern och julen till.

Imorgon är de jobb som gäller har inte jobbat på en och en halv vecka. Börjar klockan 12, får lite sovmorgon. Har inte så lätt att somna på kvällarna, så de är ju bara positivt.

Nej men nu väntar sängen, skriver mer imorgon.  Gonatt!


Kommentarer
Postat av: mickan

"andra tankar" hmm vem tänkter alice på :P haha!

2007-12-05 @ 16:51:59
URL: http://mickanf.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jadu, det är något jag håller för mig själv :P

2007-12-05 @ 17:03:20
URL: http://michaelaalexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

nej berättaaaa!! snälla.. ;) mohaha!

2007-12-05 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0