Ännu en natthälsning

Skulle åkt och handlat med mamma idag men jag var alldeles för trött. Har som sagt inte handlat en enda julklapp, men jag tycker inte om de och sen har jag inte precis många att handla till. Köper inte till mina syskon, de blir mamma som köper och säger att de är ifrån mig istället. Så brukar de gå till på både födelsedagar och julen. Lite lättare. Min pappa kommer jag inte träffa eftersom han bor i Tyskland då blir de nästan lite onödigt att köpa något som ändå bara kommer att ligga här hemma.

Något som jag stör mig på den här julen är att vi är väldigt sent ute med allt och allra mest för att vi inte kommer att ha någon julgran. Våran kissemiss gick nämligen in och kissade på grannens gran förra året så mamma vill inte ha någon iår. Julgranen som nästan är pricken över iet på julen. Man blir ju glad av att bara titta på den.

Kan inte fatta att de typ är julafton imorgon. Klockan är ju faktiskt över tolv. Längtar så mycket :)


Nu är min morbror och hans fru äntligen här. Kom hit vid 21.30. Sist vi såg var tre år sen så de blev ett kärt återseende.

Ska gå och slumra nu så att jag kommer upp en hyfsad tidig imorgon. Så att jag hinner göra något. Ska även säga hejdå till lillbrorsan för han drar iväg med flyget till ett annat land. Trevlig natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0