Aftonen är över

Tittade på Hälsoresan för ett tag sen. En klassiker med Lasse Åberg, riktigt rolig om jag får säga så. Här på kvällskvisten har de varit väldigt lungt, jag hann t.o.m somna och vaknade efter en halvtimma. Vart trött och var även en aning besviken tidigare så jag gick och la mig och tittade på film och då somnade jag till.


Nu börjar julafton lida mot sitt slut. Med 2007 års jul är jag väl hyffsat nöjd. De har vart lugnare än vanligt vilket är väldigt skönt. Helt okej presenter, men de är väl så att de alltid är något som man vill ha som man inte har fått.
God mat har de varit. trevligt sällskap och bra tv. Kan inte säga så mycket mer om de.

Och nu, lite bilder.

här har vi en liten tomte :)
image46

Granen, eftersom vi inte hade en vanlig så hade vi en liten stående på bordet istället :P Sorry för att den är suddig.
image47

min juloutfit


Hoppas att ni allihop har haft en riktigt GOD JUL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0