7 december

Så det vart Marie som vann årets Idol. Inte för att jag brydde mig så mycket om vem som vann bara inte Amanda gjorde de. Står inte ut med henne, tycker att hon sjunger falskt och jag stör mig på henne en smula.

För några veckor sen berättade jag om en vän och om hans mamma som hade omkommit i en bilolycka. Idag var begravningen. Jag ville gå men ändå så ville jag inte. Jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag tror inte att jag skulle klarat av att sitta där och se alla gråta. Jag tror att de är då man förstår att dom verkligen är borta. Min mamma och min yngsta lillebror gick iaf, men mamma tyckte att de var jobbigt så de var nog bra att jag inte gick.
Man kan säga att dagens väder passade, regn som man kan säga är lite ut av sorgens väder. Gjorde de extra ledsamt. 

Bara tagit lugnt idag, känner mig fortfarande lite hängig. Inget mer att skriva för stunden, men imorgon är de lördag så vi får hoppas att de händer något kul! 

Au revoir 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0