21 december

Vart bara ett inlägg igår men jag var så jävla trött så jag somnade runt åtta. Väldigt tidigt för att vara jag, dock så vaknade jag flera gånger inatt men somnade om lika fort. Har nu varit vaken i några timmar, känner mig rätt så pigg. För denna dag har jag inget speciellt planerat. Har bara tittat på tv hittils men klockan är ju bara halv två så har mycket tid att hitta på något.

Idag kommer min mormor hit, mamma ska hämta henne lite senare. Har inte träffat henne på flera månader så de blir väl kul.

Tre dagar kvar till jul. Kan fortfarande inte förstå de, kanske för att solen skiner som om de vore sommar. De enda som gör att min inte tar på miste på att de är vinter är att de är så jädrans kallt. Jag vill ha snö för de är då den där extra julkänslan kommer fram. För just nu är den nollställd. Den kommer väl på julafton förhoppningsvis, lite iallafall.

Tänker hitta på något annat nu. /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0