1a december

Seg dag idag, även fast jag vaknade runt halv tolv, tidigare än vanligt. Vädret är tråkigt, regn och blåsigt. Mörkt som satan är de ute också. Så man har ju inte någon stor lust att göra något annat än att ligga inne, se på tv och läsa lite mode litteratur denna dag. Mamma ska nämligen köpa hem lite tidningar till mig så jag inte blir fullt totalt uttråkad ...

Dagens plus är att de är första dagen på denna julmånad som jag älskar så mycket. 23 dagar kvar til julafton som är den mysigaste dagen på året :)  Man får liksom en speciell känsla på julafton som är så härlig och varm. Den känslan får jag bara på julafton.
Ingen choklad kalender har jag heller, som man måste ha. Men de ska införskaffas för de har jag varje år och den chokladen är ju bara såå god!  Än så länge i detta avlånga land så finns de ingen riktig julstämmning någonstans, de måste ändras snart och jag vill ha SNÖ!

Igår var de fredag hände inget speciellt. Umgicks faktiskt lite med en av mina småbröder. Tittade på film, ganska ovanligt för hemma hos mig kommer inte alltid syskonen överens :P

Nu ska jag gå ringa och sen ägna mig åt något annat. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0